Wykorzystanie beaconów do przesyłania na telefony komórkowe dodatkowych informacji dotyczących oglądanego obiektu to najnowszy trend w marketingu elektronicznym oraz muzealnictwie.

Użycie Beaconów wymaga zainstalowanej na telefonie aplikacji. Po wejściu w zasięg beacona, na ekranie naszego smartfona ukaże się przypisana do urządzenia informacja graficzna, dźwiękowa lub wideo.

Czytaj dalej

Urządzenia mogą być wykorzystywane do prowadzenia akcji reklamowych. Klient po przekroczeniu progu sklepu, automatycznie otrzyma na swój telefon powiadomienie np. o dostępnych promocjach, ofertach specjalnych. Kolejna z możliwości to wykorzystania technologii beaconów to zachęcenie do interakcji, promowania konkretnego miejsca lub marki. W kawiarni może to być informacja o darmowej kawie dla każdego, kto oznaczy swój pobyt w portalach społecznościowych. To oczywiście nie wszystkie możliwości jakie niesie ze sobą ta technologia.

Pakiet możliwości
Sprzedaż, wynajem, leasing.

Pomożemy wybrać rozwiązanie, które będzie dla Ciebie najbardziej korzystne